بنای زندگی بر نماز و اطاعت خدا

بنای زندگی بر نماز و اطاعت خدا
بنای زندگی بر نماز و اطاعت خدا

03515978259055816284.jpg;

 از شخصی پرسیدند زندگی خود را بر چه اصول و پایه هایی قرار داده‏ای؟ در جواب گفت:

بر روی چهار اصل.
اول اینکه دانستم روزی مرا به غیر از من، به کسی نمی‏دهند.
دوم اینکه یقین دارم نماز و روزه مرا غیر از خودم کسی بجا نمی‏آورد.
سوم به یقین دانستم که مرگ من ناگهانی و بدون اطلاع من فرا خواهد رسید.
چهارم اینکه فهمیدم خداوند در همه حال ناظر اعمال و زندگی من است.
با اعتقاد بر این اصول، مشغول عبادت و اطاعت خداوند هستم و هرگز سر از بندگی و طاعت حضرت حق بی نمی‏تابم. (1)

1) حکایات برگزیده




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 13 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: